torsdag, maj 14, 2009

Vi har precis kommit hem efter att ha varit i byn.


Var tvungen att gå till apoteket och en bankomat. När vi kom till apoteket var det stängt för personalen var ute på ambulans tur. Vi gick under tiden ut och tog en öl på fiket mitt emot. Där var ett riktigt original haha. När vi kom talade om att han älskar oss, vi är hans bästa kunder. Han hade någon skada och hade inövade fraser på dålig engelska. Hans mamma och pappa jobbade också där. Dom var gamla som tusan. När jag sen gick till apoteket talade jag om att jag har någon aldrig ont något, mannen i apoteket var trevlig, lurade på mig 2 nässpray och jag fortsatte säga att det var allergi, han lyssnade lite på mig sen gick han iväg. Efter en stund kom han tillbaka med 2 små vita piller och ett glas vatten. Hmmm tänkte jag men tog dessa piller . Efteråt undrade jag vad det var för tabletter jag fått, Jaja, såhär är det för alla greker så varför ska det vara farligt för mig? Efter 4 gin och tonic känner jag mig glad haha. Har ju druckit pinacolada och öl också. Fast allergin är den bättre? Näää. Inte direkt men roligt med piller haha.

1 kommentar:

  1. allergi på rhodos? vad har du då för allergi?
    måste vara humlan i ölen isåfall ;)

    SvaraRadera