söndag, maj 24, 2009

Trött och ledsen blir jag....

När jag alltid ska vara den som man trampar på och inte tror på.

Blir så ledsen när jag är den lilla Maria alltid.. Varför kan man inte se att jag är vuxen och lyssna på mig.. Blir ledsen för att man tror att jag sagt saker jag inte sagt och sen sitter jag här återigen som det svarta fåret.

Blir ledsen för att jag kanske gjort någon annan ledsen.. men varför vet jag inte riktigt.. Jag ska helt och hållet sluta prata och bestämma själv så är alla nöjda kanske.
Jag kanske ska bara vara hemma istället så slipper det bli besvikelser och tråkigheter...

Alltid ska det vara såhär. Usch, då är jag ensam igen då...

5 kommentarer:

  1. määääääääh lilla gumman jag gillar när du håller i trådarna!
    vem har varit dum mot dig, ska jag ta dom?
    tusen tack för maten den var så jävla god om man får säga så!!
    Nästa gång kanske vi kan få ta med mat och fixa? sen kommer ni till dukat bord?

    SvaraRadera
  2. Äh det är inget särskilt men en person som jag tycker väldigt mycket om har visst blivit sårad för att h*n trott att jag sagt något jag inte sagt... Blir väldigt ledsen när det blir så och jag inte blir trodd liksom.. Tycker inte om såna saker.. Självklart!! Gärna laga pannkaka här hemma, det gillar vi :)

    SvaraRadera
  3. pannkakor? hmmm var inte just det hade tänkt hahah ;)

    SvaraRadera
  4. Puss och Kram Gumman :P

    SvaraRadera
  5. hoppas du sovit gott idag trots allt!!
    Kram

    SvaraRadera