fredag, maj 15, 2009

Fredag morgon, näst sista kvällen här...







Känns ändå ok att åka hem.. en vecka till vid poolen hade blivit för länge tror jag.

Blue village atlantica aegean park är ett grymt hotell och fritidsresor slår vingresor med hästlängder tycker jag.

Min familj sover fortfarande och jag har jobbat lite nu på morgonen, skönt!

Idag ska vi bara vara, äta dricka gott, mysa. Ska se om jag kan få en bild på personalen så dom kan hälsa till er som snart kommer hit!
Otroligt skönt ställe är det här. Varje kväll söker Smilla upp en tjej som heter Marica som jobbar här och sitter i hennes knä under hela showen. Marica bara tar hand om henne.. mysigt.
Vi sitter såklart bakom och är oroliga att Marica ska tröttna på att ha en 4 åring i knät men nejdå.. hon tycker också det är mysigt. där kan vi prata om toppentjej!
Men ibland undrar jag lite över andra resenärer.. dom kan ju vara lite lustiga.. men det tycker nog dom att vi är också förstås :)

Någon som behöver solglasögon förresten? Köper gärna ett par med mig hem till er.. mellan 60-80 kronor kostar kopiorna. Snygga är dom men kvaliteten vet jag inget om :)

2 kommentarer:

  1. Låter så härligt Maria.. Och det är roligt att läsa att era förväntnigar är uppfyllda..

    mig har du fått att vilja resa dit.. Kanske, kanske i höst!?

    Pok

    Mallagladförerskullbralla

    SvaraRadera
  2. hej maria,allt bra du kan köpa en d&g om det finns för 100 spän hälsa magnus jätte mkt

    SvaraRadera