onsdag, maj 20, 2009

Fritidsresor vs Vingresor

Nu när jag sitter och kollar på resor till medelhavsländer vecka 31 och 32 så ser jag att resorna är billigare på vingresor och inte så lite heller.. vecka 31 och 32.

Åhhhh hur gör jag nu liksom?? Ska jag boka en resa med fritidsresor som jag vill åka med eller ska jag boka en resa med vingresor för att dom är billigare? Kanske det visar sig att dom är bättre någon annanstans och just nu mot för förut?

Vågar jag chansa? Man får ju vad man betalar för liksom...

Fast å andra sidan är jag ju såld nu på fritidsresor... Hmmmm. får fundera ett tag. I min gamla blog eller kanske 2-3 bloggar sen går det att läsa om mina resor med ving och apollo...

Inte riktigt lika positiva som dom minnen från fritidsresor som finns här.. hmmm.

Fast å andra sidan kanske jag inte måste åka nånstans heller hehe. Eller?

1 kommentar:

  1. Eller ännu bättre,jag har hört att norrlandståget är superbra med oslagbara priser ;-)

    SvaraRadera