söndag, maj 24, 2009

Söndag morgon

Jag och Mange sitter på balkongen och myser med kaffe. Smilla sov till nyss.. alldeles nyss hörde jag nerifrån -MAMMA!! Jag låtsas att inte höra så får vi se om hon kommer upp snart.

Hon är ju en mystjej så hon vill såklart att jag kommer ner och ligger i sängen med henne en stund och gosar.. Jag vill att hon kommer upp till mig och gosar..

Vi får strax se vem som vinner kampen :)

När jag vaknade imorse hade jag fått 3 sms av min vän som vill att jag fixar hennes fest.. Åh vad stolt jag blir!!

Det är en ära att få planera någons stora dag! Stolt som en tupp ger jag mig in i det till 400%.

Det slutade nu med att Mange gick ner hihihihi. Smilla vann till hälften och jag helt hihihi.

1 kommentar:

  1. du är ju bäst på sånt sen får malla vara ditt biträde du/ni får komma på nått kul hahaha! ev kan mallas son fixa musik o högtalere han jobbar med sånt! Check!
    kanske ses sen då, jag ska börja skriva lite namn igen kolla adresser o sånt! får väl ta dotorn med;)

    SvaraRadera