fredag, maj 08, 2009

Äntligen Fredag!!

Åh så skönt att det äntligen är F R E D A G !

Idag har jag massor att göra på jobbet så jobba över blir det absolut och sen iväg och handla sen till doktorn..

Fullspäckad dag alltså.

Efter allt ska jag till Åsa och äta middag! Ska bli roligt, det var länge sen jag träffade henne nu. Ska bli jättekul och träffas och snacka lite skit.

Åh vill ni veta en sak?? Nu åker vi snart :)

Det här är första semestern vi gör tillsammans våran familj.. bara vi. ska bli roligt. antingen slår vi ihjäl varann eller så njuter vi hela veckan.. vad tror ni?

Jag är som ett barn som längtar till julafton hahaha.

6 kommentarer:

  1. ...tror du jag får plats i en av resväskorna?
    Ni kan ju betala för övervikt kanske? :s
    Jag menar, då slipper vi ju betala en till biljett.. :)

    SvaraRadera
  2. Ni kommer ha det underbart!

    Njut min vän.. Sitt vid poolkanten, med en paraplydrink i ena handen och en cigg i andra.. Och se djup ut..

    Pok

    Mallanärnikommerhemärdetminturattbjudapångtgottbralla

    SvaraRadera
  3. ja, jag tycker det..men så stor resväska behöver vi nog inte :s nizen

    SvaraRadera
  4. Det blir en kanon resa för er. Ha det så bra nu på resan. Kram

    SvaraRadera
  5. blir jättemysigt ju ; ni slåt ju inte ihjäl varandra hemma varför ska ni slåss nu;)

    toppen med egen tid för familjen ;) god resa;)

    SvaraRadera