tisdag, maj 12, 2009

Har precis kommit hem till hotellet!
















Ni måste tro att jag är knäpp och sitter vid datan hela tiden :) Riktigt så är det inte :) dom ni kan se på bilden är jag lite brun om benen iaf :)

Jag är ute mest hela tiden faktiskt men passar på att ta små stunder vid datan.

Nu är barnen med Mange i inomhus poolen. Jag sitter här och dricker en öl :)

Jag kan rekommendera alla er som ska hit i sommar att köpa med salubrin eller annat som lindrar insektsbett. Vi har alla fått bett som kliar sjukt och blir uppsvällt. Vet inte vilken insekt det kommer ifrån. Idag tog vi en taxi till Lindos, det rekommenderar jag också alla att göra. Fina små tavernor där man kan äta lunch, grym glassbar precis vid torget, otroligt god glass hade dom.

Från torget går sedan buss till stranden som är sjukt mysig. Ta en hel dag och åk dit. Åk Åsna upp till akropolis titta lite där på den byggnaden och utsikten, sjukt fint! Gå ner titta på alla vackra byggnader och utsikten, ät en glass på torget och ta bussen ner till stranden. Mysigt som tusan!! en taxi dit kostar runt 25 euro enkel resa.

Nu ska jag gå ut i baren och beställa nån schysst drink.. gott!! Lite bilder från lindos får ni här.


























1 kommentar:

  1. Dom grekiska myggen är välkända.. Det finns bra myggmedel i alla butiker.. köp spn där apparat som man sätter i kontakten på rummet och stoppar i en liten tablett..då slipper ni myggen nattetid. Jag tog med mig hem och det fungerar suveränt härhemma med.. F.ö Njuuuut!!!!

    SvaraRadera