tisdag, maj 05, 2009

Tisdag.

Idag ska jag noppa och färga ögonbryn och fransar efter jobbet. skönt ska det bli. Idag har jag en hel skog ovanför ögonen...

Skulle behöva åka till Kvik på värmdö för att hämta sista skåpen och hyllorna till vårat kök. Får se om jag orkar göra det. Får jag dom skulle jag kunna packa upp det sista och sen ringa städfirma som kommer då vi är borta.. mmm det skulle vara nåt. Skönt skönt!

Vet du va? Jo idag är det bara 5 dagar kvar tills vi åker.. åhhhh vad jag längtar :)

2 kommentarer:

  1. ble du nöjd? visst var hon mysig?

    SvaraRadera
  2. Ska prata med dig sedan, kan säga så här hade jag fått det sms nästa år i stället har jag nog inte brydd mig utan skrattat åt det. Jag har left under 9 år med hot fulla människor. Visste själv inte att det har tagit så här hårt på mig. Hoppas fortf att vi är vänner. Kram

    SvaraRadera