fredag, maj 29, 2009

Blue village atlantica park!

Igår fick jag ett mail från fritidsresor.

Där var en länk som dom bjöd på ett fotoalbum från resan. Jättekul, jag satte in lite minnesbilder och sen fick jag göra sidorna som jag ville.
Lägga in bakgrunder, skriva text, sätta bilderna snett, rakt, göra hjärtan runt, lägga in bakgrunder.. himla kul var det.
Jag fixade såklart direkt ett fint fotoalbum på 26 sidor.. sen innan jag skulle trycka in koden kunde jag se att det skulle egentligen kosta 270 kr.
Men det bjöd fritidsresor på.

Väldigt generöst tycker jag!

gissa vilka jag reser med nästa gång jag ska någonstans??

3 kommentarer:

  1. jag försöker bättra mig på att lägga en kommentar då o då ; ).
    man blir verkligen sugen på att dra utomlands
    när man får se dina bilder. men gick det o blogga från mobilen ? el la du korten på datan först? när jag var i egypten kunde jag inte ens ringa från min mobil. kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. gott ;) hahaha du er väl inte rostig snarare som en nypon blommo, häår blir det entrecote,och bira;) hälsa

    SvaraRadera
  3. *not* inte jag regn är mera min melodi;)

    SvaraRadera