fredag, mars 26, 2010

Ibland känner man sig bara så ensam


tror att egoism är något som inte finns hos mig.. tänker sällan på mig själv eller bryr mig om mig själv. Väldigt ofta gör jag saker för andra för att jag tycker om att göra det. På sätt och vis är det nog av egoistiska själ jag gör det för jag mår sjukt bra av att göra saker för andra.

Men nu.. nu behöver jag stöd av andra. Jag behöver hjälp att stötta min son.. Men vem finns där då? alla skyddar sina egna hela tiden. alla skyddar sig själva. Nu känner jag mig väldigt ego som överhuvudtaget känner så här. som överhuvudtaget tänker tanken att andra ska hjälpa, tänka på mig och min familj.

Mitt liv rasar och jag känner mig så ensam. Jag vill bara ge min son upprättelse.

2 kommentarer:

  1. Du ska inte känna dig ensam. Vill du prata ring. Jag har prata m malene dom hälsar bara. Ska vi ta ett f möte? Hur kan man hjälpas åt? m vill inte gå kvar heller.hon vil byta skola helt. Kan man skicka mail till all föräldrar? Måste ju finnas ett samarbete med föräldrar o barn. Alla vill ju att det ska vara bra,sammanhållning för eleverna. Iaf jag. Sen er 8an svårt m mycket känslor.för ungarna. Vad kan jag vi göra? Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja A vågar ju knappt prata med klasskompisarna längre.. Lärarna är på honom vad han än säger och gör. Han har det skittufft i skolan nu. Ren mobbing är det. Jag har kontaktat rektor och b idag. Eva ska också ringa rektor idag och boka möte med honom. Hennes man har också reagerat och vill vara med och vill ha mig med också. Vi ska ha möte och tala om vad vi och killarna känner. Idag pratade jag med en som arbetar på skolan som också märkt av hur dem har det. A kan vara hur bra som helst men får ändå skit för saker andra säger och gör. För ett par veckor sen ringde B efter skolan och talade om att A efter sista lektionen råkat springa in i en tjej i klassen, absolut en olycka helt och hållet men hennes ipod hade ramlat i golvet och gått sönder. hon hade haft den liggandes i handen utan att hålla i och A gick in i henne och då tappade hon den.. Vet du då bröt jag ihop.. han ringer och lägger sig i saker han inte har med att göra. Där skulle föräldern kontaktat mig.. inte läraren. Det hände efter sista lektion och var en olycka.. Varför ringer han?? Dessutom vägrade han lägga på innan jag sagt att jag får väl betala.. sjukt!! Det är en jävla häxjakt på honom. Dessutom snackar lärare skit om honom till andra elever och på bussen. Något är helt fel här. Nej nu ska jag inte vara tyst längre. Nu ska allt komma fram till rektorn!! Allt ska fram. hur han gör och beter sig mot 2 vilsna killar. att det blir bättre jaa visst men det har pågått för länge nu och knäcker A. Då är det inte ok.

    SvaraRadera