onsdag, mars 03, 2010

Nu är jag ute.


Jag är ute och läser av vattenmätarna för våra 40 hushåll. Stänger av ena mätaren och läser av båda. Ska tillbaka kl 5 för att sätta igång och läsa av igen. Det läcker vatten någonstans eller så mäter mätarna fel. Då felsöker vi lite själva först. Hmmm eller jag felsöker. Nu ska jag få ordning på den här samfälligheten. Tänkte också bara tala om att just nu är jag inne i en låg period och då orkar jag inte ringa eller höra av mig för jag orkar knappt slå era nummer på telefon men jag blir alltid glad då jag orkar eller ni ringer eller kommer. Snart går det över och då blir ni inte av med mig istället så kanske ni bara ska passa på att njuta. Skämt å sido, jag är trött och har ont ont. Den glada jag är inte så nära. Men i miss her. Snart så är allvaret borta. Fast å andra sidan så är jag istället lika djup som en flaska röd vin en sen natt istället. Så kanske ni ska passa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar