onsdag, mars 03, 2010

Var visst inte så konstigt ändå..

Vattenförbrukningen ser ut att ha sin förklaring. En långsökt lösning för alla som inte är insatta men för dom som arbetar med det här varje dag inte alls en onormal förklaring och för mig inte alls konstigt nu när jag pluggat på det i 2 dagar.

Inatt ska jag läsa av igen kl 00 och kl 05. en tid då vattnet oftast står stilla och inte bör röra allt för mycket på sig. Hoppas att det visar samma resultat som inatt, då kan jag slappna av :)

Jag hade läst lite fel på mätarna och trodde det var 1 kubik vatten som försvunnit inatt, i själva verket var det 300 liter såg jag senare när jag kom på att jag hade fotat mätarna.. hmm hrkl..

Jaja.. det ser ut att ha sin förklaring, nu är det bara upp till mig att förklara för alla andra 39 som bor här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar