söndag, mars 28, 2010

Pimpa badrum


För er som inte varit här så kan jag tala om att nere har jag ett badrum som är helt rosa och guld.. ja, hur snyggt är det å en skala?

Jag och min älskade man bestämde oss för att pimpa det lite. vi har idag varit och köpt nya beslag, matta, ljushållare, handdukar ja såna fina saker och nu är det pimpat och klart.

Ikväll ska jag ta en dusch där inne och känna mig fräsch. Skönt :)

Barnen har hjälpt till också.. wow, vi har varit hemma tillsammans allihop sedan kl 13 när vi kom hem. Mikaela kom lite senare för hon var iväg på egna äventyr idag.

Nu lagar vi mat och fixar, slappar m.m. Ibland kan dagarna vara riktigt bra :) Oftast är dom faktiskt det, men ibland är det sämre.. det mesta beror på sorg i mammahjärtat och min värk just nu, annars är allt toppen :)

1 kommentar:

  1. Du får lägga upp en bild så vi får se hur fint det blev :))
    kram kram

    SvaraRadera