söndag, mars 28, 2010

Sover i soffan


Det har jag och mina barn alltid gjort då dom är sjuka och det gör vi fortfarande. Smilla har haft feber sedan natten till torsdag. Nu börjar det sjunka lite och hon har bara 38.5. Min stackars lilla gumma. Pigg men feber. Vi får vara hemma imorgon också. Tänk att allt ska komma på en gång. Kan det inte räcka med ett barn i taget? Imorgon ska det lösa sig hoppas jag. Åtminstone att vi får en mötestid för A. Ingen ska behöva ha det såhär. Mina älskade barn.

4 kommentarer:

  1. Jobbigt med fortf feber krya på henne, hoppas det går bra med A i skolan , men vem mobbar honom?
    Lärarna , eleverna?
    Frågade M men hon hade ingen aning , jobbigt för dom alla just nu .
    Ingen ro nånstans.

    SvaraRadera
  2. La in en kommentar men ångrade mig.. hoppas du hann läsa. Vågar inte skriva så mycket här då allt vänds mot mig och A.. förmodligen pga av att jag skriver så kass så det blir missförstånd. förklarar hellre på riktigt någon dag. Allt som sägs och skrivs går att använda fel liksom.. tyvärr.

    SvaraRadera
  3. nää hann inte , men jag hoppas det i alla fall blir bra

    SvaraRadera
  4. Stackars liten, hoppas hon blir frisk snart.
    Hoppas verkligen det löser sig för grabben. Så typiskt det där att det alltid blir en som får skulden för allt, lärarna borde verkligen öppna ögonen mer!
    Som i mitt fall med min lille son. Det var ingen som sett nå't förren jag påpekade det. Jag vet inte om det är lathet från deras sida många ggr, lättast att bara släta över i stället för att ta itu med det verkliga problemet :O
    Kram o lycka till !!

    SvaraRadera