söndag, mars 21, 2010

Men drömmare..


Det är väl helt fantastiskt underbart att få drömma sig bort. sitta och titta på hus, möblera, flytta in. Resa, boka, tänka drömma. Ja dte tycker iaf jag.

Jag är en drömmare som tänker, ser framför mig, vill. Men samtidigt förstår jag att längre än såhär går det inte. Jag köper hus, tapetserar, bygger om målar och möblerar i mina drömmar. Jag reser, bokar resor och tänker. Jag ser mig själv om 30 år.. ja allt det njuter jag av.
Jag pratar om det och önskar..

Just nu är jag inne på en resa över jul och nyår. Varje dag tittar jag på nya land, nu har jag varit över hela världen. Zanzibar, thailand, spanien, egypten, mexico, Bali, gambia.. ja jag har varit överallt och firat jul och nyår nu. Om det blir någon resa? Nej det vet vi inte ännu.. Mange fyller ju år precis där och vill hemskt gärna vara borta då så kanske tat vi ändå åker iaf en vecka någonstans :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar