måndag, mars 01, 2010

Nej nu börjar jag tröttna...

Det gör nog min familj också.. Dom har verkligen inte förtjänat en Maria som är fylld av sjukdomar och som inte orkar. Dom är förtjänta av en frisk, fartfylld Maria med massor av ork och bus. så var jag förut och så är jag nu också ibland.. men inte så ofta tyvärr. Jaa.. bus är jag alltid fylld av men allvaret är djupare och djupare nu. Alla dessa sjukdomar gör mig trött, jag orkar inte längre. Alla dessa sjukdomar gör mig allvarlig och fylld av hopplöshet och värk.

Min familj behöver en frisk fläkt, en glad Maria, en frisk Maria utan alla dessa bekymmer.
Min älskade man har all rätt i världen till en skilsmässa nu, jag skulle inte klandra honom. Jag skulle till och med förstå honom, nästan kunna ge honom en.. om det inte vore för att han är mannnen i mitt liv och för att jag avgudar och älskar honom sååå högt skulle jag själv bryta för hans skull så han skulle slippa leva med en sjuk, gnällig jobbig Maria och min medicinlåda som bara växer för varje dag. Men jag älskar honom för högt för att kunna göra det.

Själv är han lite gnällig ibland och har slutat fråga, slutat undra. Jaa.. inte konstigt. Han får ju ta ett större lass här hemma nu när jag är halv.

Mina barn får ta mer skit mer skäll och mindre bra Maria saker.

Just nu känns allt väldigt tungt.. När ska det bli bättre?

ÄR SÅ TRÖTT PÅ MIG SJÄLV JUST NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar