fredag, mars 12, 2010

Jag har aldrig längtat till Thailand förut men nu gör jag det...


Konstigt.. jag har en längtan dit, en känsla som säger att jag borde åka dit nästa gång. en tanke om att det kommer bli jättebra!
Aldrig förut har jag velat åka dit alls men nu vill jag så det värker.

Jag tittar på resor, ska man åka reguljärt eller charter?
Hur ska man resa runt? vi kan ju på sin höjd vara borta 2 veckor men det kanske räcker första gången.

vi måste åka till minst 2 öar säger våra vänner som varit där..

Men jag drömmer, jag är en drömmare och det är sååå skönt att få dagdrömma och tänka.

Mange han tycke rtat jag ska vänta tills vi iaf kommer hem från turkiet innan jag börjar kolla på nya resor.. tråkmåns :)

Men vet ni vad?? Idag ringde han hem och frågade vad jag gjorde.. jag sa att jag tittar på resor.. frågade om han kan vara ledig i Januari 2 veckor och han sa att javisst.. Thailand låter härligt. Vad har hänt med min man?

1 kommentar:

  1. Ahhhh, så härligt :)
    Jag har aldrig haft nå'n önskan om att resa utomlands innan, men efter de senaste solfattiga somrarna så har jag börjat fundera.
    Det vore underbart !!

    SvaraRadera