torsdag, mars 25, 2010

Tjohoo..

Vilken härlig dag och vilken underbar natt det varit.
Idag ska jag och smilla åka skridskor med Andrés klass. Läraren ville ha med lite fler vuxna och eftersom jag är klassförälder så hänger jag med :)
Smilla kanske har feber och det kan ju bli ett problem men då får vi kanske stanna hemma då :)

Idag ska jag kolla upp Curling. vi spelade ju bowling 14 föräldrar i klassen å det var så roligt så vi bestämde oss för att prova på Curling nästa gång:) Det roliga med det var att föräldrar man inte gillat eller tyckt sådär om faktiskt var helt ok.. efter att ha haft en kväll utanför skolan med föräldrarna så ser man vilka fina människor det är. Jag hade helt missuppfattat dom i klassrummet, kul när man får en annan syn på folk :)

Ibland är man lite väl snabb att döma.

2 kommentarer:

  1. hade också gärna följt med om jag inte jobbade hela dagen;)


    Ha så trevligt ...

    SvaraRadera
  2. Låter jättetrevligt :)
    Ha en bra dag !

    SvaraRadera