fredag, januari 08, 2010

2009

Det här året har gått både upp och ner.. för det mesta har det varit riktigt bra!
I februari började jag vara sjukskriven lite till och från som sen blev heltid.. Det var verkligen inte kul.

Jag har fått reumatism och psoriasis diagnostiserat.. det känns mindre bra men jag hoppas på att det leder till något bra för mig som startar 2010.

Allt har gått upp och ner som det ofta gör i livet.

Slutet av 2009 tog jag några avgörande beslut för att jag ska må bättre och med det resten av min familj också. Ett problem som jag haft länge har jag även rett ut med hjälp av en duktig tjej!

Alla beslut är inte roliga men nödvändiga för att jag ska kunna må bra.

2010 hoppas jag på ska bli ett år där jag hittar tillbaka till mig själv och mår bättre. Jag ska ta egna beslut, inte låta någon annan ta beslut åt mig, jag ska lita på mig själv och gå efter min känsla!

Jag ska satsa på att bli frisk, jag ska lägga energi på det!

Jag ska uppskatta mina nära och verkligen göra vad jag kan för att dom ska må bra, det känns viktigt.

Kanske ska jag försöka resa mer med min familj?? Det är en önskan..

2009 var för mig ett konstigt år.. inte dåligt men konstigt med många nya erfarenheter som jag tar med mig till 2010.

1 kommentar:

  1. Mia Gumman, köp ett gym kort och börja träna ett par dar i veckan, kommer hjälpa mycket, dels så kommer du må bättre mentalt av att göra nånting som är bra för dig och sen så kommer du ha nånting annat att göra utöver det vanliga du dras med vecka efter vecka.

    Finns få saker som känns bättre efter ett tränings pass och efter du kommer ut ur bastun eller bubbelpoolen och lämnar gymmet.

    SvaraRadera