söndag, januari 17, 2010

Det är så spännande

Allt är så spännande nu ;)

Det händer väldigt mycket just nu, det går fort.
Livet rullar på och vi med det. Mycket händer runt mig och det påverkar hela familjen.

Alla mår vi bra av det och jag tror att det här året kommer bli BRA!

Det snurrar på och jag och Mange följer med..

Nu gäller det att bli ännu mer ödmjuk, stå för vad jag tycker och tänker.. om jag gör det utan att vara ödmjuk har jag förlorat redan innan.

Det är svårt att vara orädd, ödmjuk, stå för vad man tycker och göra det på ett sätt så andra tycker att man är bra.. samtidigt respektera andra människor och deras åsikter.. ta till mig och bli bättre.
bättre kan man aldrig bli utan att lyssna på andra och ta till sig och respektera andra för deras åsikter.

hoppas att det blir som jag vill nu :)
hoppas att det här tåget går till rätt station ;)

2 kommentarer:

  1. Och det låter toppen MAria ;) härligt

    Monica

    SvaraRadera
  2. Hörre min lilla djuping ;-) svart?rosa?grön?vit? vad? =)

    SvaraRadera