torsdag, januari 28, 2010

Mitt i natten


Jag ligger här och äter pepparkakor. Väckte mange och frågade om han kunde skicka burken som står brevid sängen. Den står där sen sist jag hade lågt blodsocker och inte orkade göra mig några smörgåsar. Jag ligger alltså i sängen och äter pepparkakor för att fixa till min diabetes. Kan knappt böja mina händer pga min reumatism och samtidigt kliar det lite överallt pga min psoriasis pepparkakor mitt i natten kommer dessutom göra mig kraftigt överviktig. Jag ligger här0och tittar på ghost programmet på tv. Samtidigt funderar jag på sperma. Kan jag frysa manges sperma och sedan ta en sån där apoteksspruta och spruta i mig vid ägglossning och bli gravid eller hur gör man? Tinar den såklart men sen? Jag funderar också över massa andra knasiga saker. Så knäpp blir man med lågt blodsocker, ändå är det här en bra gång hur illa är det annars egentligen? Smilla ligger brevid mig och har mot i örat. Inflammation förstås lagom till vår resa imorgon. Nej nu ska jag fortsätta tänka sperma, kanske väcka mange och mysa lite. Ja vi får se. Over and out från en tjej nära döden.

2 kommentarer:

  1. Hehe, du är rolig du :))
    Rolig och intressant text i din blogg, man blir glad...eftersom du oftast skriver roliga saker! :)

    Ja...det där med virrande tankar vid lågt blodsocker..det känner jag igen...hehe
    Jag brukar ligga i sängen elr soffan..och tänka.."nä, fy vad jobbigt att kliva upp o hämta något att äta" blir som förstelnad och hittar ingen kraft att kliva upp...men så kommer jag på att jag måste komma upp...och äta nåt...annars slutar det jue illa... Knasigt det kan va :)

    SvaraRadera