tisdag, januari 12, 2010

Gääääsp..



När jag ser såna här bilder längtar jag upp till mormor och moster i sollefteå.
Jag vill till Helgum och åka skoter, jag vill till mitt vinterland.

Åhhh.. vad jag längtar dit nu.

Idag är det tisdag.. Vi har lite slentrian här hemma nu. Barnen skola/dagis, Mange jobbet och jag hemma. Samma visa varje dag.
Ikväll ska jag ruska om lite så slentrianen försvinner för ett tag :)

André är en mycket bra kille trots alla saker han gör.. han är omtänksam, snäll, hjälpsam, följer alla våra vardagsregler vi har.. Han är en fantastiskt bra kille trots alla saker han provar på.

smilla är i någon trots och inte fullt lika bra just nu.. men det blir nog bra med henne också :)

Smilla har ju 2 lösa framtänder nu så hon tror att hon är 3 år äldre än hon egentligen är bara på grund av det.


Ja trots slentrian så har vi ett härligt rörigt liv med ordning i röran och för oss blir det slentrian då det är så varje dag...

Hur ser eran dag ut idag?? Hoppas på att få lika många svar här som jag får i tonårsinläggen.. Fast med en trevligare ton förhoppningsvis.

2 kommentarer:

  1. Men är dom inte friska så ni kan åka upp igen ?


    Jasså hon håller på att tappa tänder;) kul!
    sor t´jej
    Monica

    SvaraRadera
  2. Ja kom hit ska vi göra lite snöänglar i norrskenet =)

    Min vardag började med minus 20 och en bmw med kasst batteri. Vi fick gå till dagis =)

    Har även fått massor av sms av stor sonen som hotar med att komma hem för att jag inte kan åka ner med chips,dricka och hans nya jeans.
    Dom ska ju till camp Ramsele i dag för övernattning. Ska sanningen fram har han varken handduk eller tandborste med sig. Men det var eget val eftersom han trodde han skulle slippa.
    Bra då kan han sitta där utan någonting då ;-)

    Visst skulle jag kunna fixa ner sakerna,men curla dygnet runt? Näääee.. Morsan kan ju inte ha jour dygnet runt och resten av livet!

    Ja du ska vara LYCKLIG över att ha en son som hjälper till och är noga med tiderna. Det är guld värd! Min son skulle aldrig drömma om att hjälpa till utan att han dribblat bort mig i en motprestation;-)
    Ibland undrar jag - Hur fan gick det där till när han tjänade femtio spänn??

    /Veronica

    SvaraRadera