lördag, januari 09, 2010

Endast maria är vaken


Alla andra har somnat i soffan. Jag ser någon halvbra film. Sitter och njuter av filmen, ostkrokarna och snarkningarna runt mig. André ska vara hemma kl 00. Som vanligt är han ute med några tjejer som han träffar. 14 år och tjejer överallt. Dom ringer både hem och till hans mobil. Tjejer över hela stan har han. Men det är inte så konstigt. Han är ju snygg min kille. Idag kom våra grannar hem med sin dotter. Hoppas på att få se henne snart. Vi hade köpt en bukowski katt som vi slog in i ett paket och hängde på ytterdörren. Det tar nog ett tag innan vi får träffa henne. Hon måste få vänja sig vid allt här hemma först. Träffa släkten och känna på snön. Hon är ju 2.5 år. Men jag längtar tills jag får träffa henne. Vad har ni alla för planer imorgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar