söndag, januari 24, 2010

Det pinsamma och det hemska som hände efteråt



Alla mina nära och kära vet ju att jag ALDRIG varken pruttar eller bajsar..
förutom den här gången då..

Jag var tillsammans med en kille som hade en stuga på en ö i stockholm skärgård. En fiiin ö var det, bara fina människor hade råd att köpa stuga där. Hans familj har bott på den ön sedan morfars far så dom var inventarier på ön.
Jag tänkte som vanligt att åhhh.. en fest för alla som bor på ön skulle vara jättekul!! Killen, ja han tyckte väl sådär om det men lät mig hållas. Han var helt utan känslor den killen, totalt känslokall..

Jag började iaf att skicka ut inbjudningar till alla stugägare, jag fixade bord, stolar och allt som behövdes. Vi skulle vara utomhus och duka långbord på vägen, på den här ön finns inga motorfordon så det var inga problem med det. Jag hade också fixat en reservplan vid regn. Då hade jag lånat en loge där vi skulle vara, tyvärr var det regn den här dagen så vi fick använda loge.
Folk började ringa och anmäla sig till festen, vi blev väldigt många, roligt roligt. Alla tyckte att det var en toppenidé. KUL!!

Dagen D då festen skulle vara fixade jag allt, mat, dukning, ja allt!!

Problemet var bara att jag även drack starka drinkar hela tiden jag förberedde. Jag drackl och drack. Började kl 12 och festen började 19.. ja ni förstår vilket skick jag var i då folk började droppa in.

När vi väl satt till bords alla 50-60 pers.. kom inte ihåg hur många vi var. Jag skulle då hälsa alla välkomna och presentera mig för alla.

Jag reste mig upp, håller ett fint tal och berättar att jag är tillsammans med killen jag sitter brevid.. och att jag är glad att så många kunde komma osv osv.. Det är tyst på logen och alla lyssnar, tittar på mig lite imponerande för att jag faktiskt lyckats fixa så bra bar och mat till alla, att jag orkat. Mitt i mitt tal.. hör jag en prutt.. Inte en liten smygare utan en stor fet prutt som ekade över hela logen. ni förstår att om man inte pruttat i hela sitt liv så är det laddat.. Den bara kom liksom. Åhhhhh.. jag ville bara sjunka genom bordet, jag skämdes så jag höll på att dö!! Jag låtsades såklart inte om det, ser hur killen skäms hur han börjar vrida på sig och ta avstånd från mig. Efter att först ha varit stolt som en tupp sitter han nu och skäms som en blöt hund.

Jag fortsätter mitt tal till alla pårecis som inget har hänt.. sätter mig sedan ner efter att ha bett alla presentera sig..
Böjer mig ner under bordet och låtsas att det var mina skor som lät.. åhh.. ännu mer pinsam. Ja hörni, nu har jag delat med mig av något såååå pinsamt. Känns det kanske lättare nu när jag fått ur mig det?? Nej, inte ännu iaf :)

Iaf så efteråt kommer 2 tjejer fram till mig med en flaska turkisk peppar.. jag var ju redan full så jag knappt kunde stå men börjar genast shotta med tjejerna, vi tömmer flaskan snabbt och sen måste jag gå hem.

Jag Säger till min kära kille att jag ska gå, han stannar för att reprensentera familjen på festen jag fixat. Jag känner redan där att det är slut mellan oss, lika bra det såklart såhär i efterhand.

Jag går, kommer inte ihåg allt från vägen hem, jag var som sagt packad..
Efter en bit kom en man fram till mig, en man jag inte sett förut, efteråt visade det sig att han var och hälsade på några på ön. Han erbjuder sig att gå en bit med mig. Han berättar om sitt arbete som polis, jag känner mig trygg.
När vi gått en liten bit drar han in mig i skogen, sliter av mig kläderna och våldtar mig.. jag ligger i buskarna, blodig och utan skor och trosor.. Öm och har ont, han har slagit mig och våldtagit mig. JKag måste ha somnat efter det eller om jag var medvetslös, vet inte riktigt. Efter timmar vaknar jag till liv. Jag letar upp vägen och går åt något håll.. möter några som är på väg hem från festen. Dom kommer fram till mig, säger att alla letat mig, jag gråter och gråter.. är blodig. dom hjälper mig hem. Hemma sitter killen och barnen och väntar. ag gråter och berättar vad som hänt... Han tror mig inte.. Han tror att jag bara varit full och gått vilse. På hans ö händer inte sånt. Dan efter berättar jag för dom andra vad som hänt, en del tror mig andra inte. Jag är ute och letar efter mina skor och trosor.. hittar dom inte. Jag duschar och badar tvättar mig noga. Jag är svullen och öm.
Jag får skjuts hem, ringer polisen och berättar. Nu är det helt slut mellan mig och killen. Det blir rättegång, dom vet vem våldtäktsmannen är. Polisen jag pratar med vet att hans kollega varit ute på den ön under helgen. dom tar honom för det har kommit fler anmälningar på honom under åren. Jag är på polisförhör och rättegångar.. Killen jag var ihop med tror fortfarande inte på mig.
Jag berättar för att det faktiskt finns barn på ön.. det finns andra tjejer. Men han tror inte att det hänt, han tror att jag bara somnat ute efter att ha gått vilse..

Polisen fick fängelse för att han våldtagit fler tjejer, inte på den ön, där var det bara jag men på andra ställen.

Den killen jag var ihop med har jag ingen kontakt med nu. Jag pratar med hans barn ibland men aldrig med honom. Jag är så glad för att slippa honom, usch!

Jag är glad för att polisen fick fängelse, jag är otroligt generad för prutten.

Nu har ni fått läsa något pinsamt och något hemskt som jag inte berättat förut..

Nu är det din tur!

8 kommentarer:

  1. uscha, detta ville jag egentligen inte läsa!! sjukt pinsamt de första och de andra bara tragiskt. Att de finns sånna IDIOTER!!!

    SvaraRadera
  2. Äsj Prutten gör väl inget !!

    värre att skicka nacken chock MMS till kompisar som missuppfattas ;)
    på nått konstigt sett .. det är mitt pinsamma

    Skönt att polisen fick sitt straff...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Missuppfattades gjorde det nog inte, han tänkte nog ingenting mer än att det var mer än han ville se :)

    Ja jag vet inte vad som var värst egentligen.. att bli utnyttjad, nedvärderad och blottad, misshandlad och våldtagen, det är nog bland det värsta jag varit med om både fysiskt och psykiskt. skönt att han fick sitt straff men ärren sitter kvar. Spelar ingen roll hur lång tid det går så finns ärren där. Eller att min "kille" inte trodde mig.. usch. det var hemskt att inte bli trodd. ingen kunde tro att det skulle hända något sånt på den fina ön. Att förat råka ut för det värsta och sen inte bli trodd..

    SvaraRadera
  4. Vet vem du pratar om och han är totalt känslokall!
    Vem kan man lita på? Ingen faktiskt!

    SvaraRadera
  5. Det var modigt att skriva det du skrev :) Och även en medalj till dej som stod upp för det som hänt, fastän den som skulle hålla dej kär inte trodde dej... Toka finns det överallt, tyvärr :(

    Många kramar!

    SvaraRadera
  6. Pinsamt? Den enda pinsamma i den här historien är ju rikspuckot du var tillsammans med och snuthelvetet.. Fy fan vilka asjävlar. En fis.. Är "en fis i rymden" i det sammanhanget.. Verkligen!

    Ja Herre Gud.. Jag är så pinsam emellanåt att jag borde bli fängslad.. Eller stenad till döds om du frågar mina barn! ;-)

    Oftast när jag är pinsam så har det med att göra att jag inte kan hålla käften. Säger fel saker till fel personer. Ska fundera på vad den pinsammaste är..

    Pok

    Malladuharingentingattkännapinlighetöveridettafllbralla

    SvaraRadera
  7. Lider mig dig vännen! Och jag tror nu jag vågar skriva en hel del om mig själv nu.
    Vea

    SvaraRadera
  8. Hudå, historien vände verkligen på en femöring !!
    Jag har gjort pinsamma saker jag med.
    Var på en fest med byborna där vi bodde för länge sen.
    Det skulle snapsas vilket jag inte var så förtjust i men jag hängde som vanligt på.
    En snaps ville inte ner så den kom upp igen men jag lyckades få allt i glaset igen.
    En annan gäst såg det o flinade lite.
    Efter en stund sa mannen som satt bredvid mig att han tyckte jag drack dåligt o skulle hjälpa mig =O Han svepte snapsen (den som varit o vänt i mig) Huvale :( Den andra gästen som sett allt sa inget o inte jag heller, men fy så äckligt det måste ha varit :(
    Vet inte riktigt vem detta var mest pinsamt för, jag kände mig ju otroligt dum i alla fall :)

    Den andra delen av din historia är ju jättehemsk !!
    Skönt att äcklet åkte fast !!
    Men jag förstår att det ännu inte är över för dig, det är väl sån't som alltid finns kvar i minnet !!
    Det är en av de saker jag ska pränta in i mina barn när de börjar gå ut.
    Att aldrig vara ensamma !! Alltid ha en kompis med. Det kanske inte alltid hjälper ??

    Jag gjorde många dumristiga saker i min ungdom som en gång då jag liftade med en främmande bil, jag tänker nu i efterhand på vad som kunde hänt huwa !

    Som tur var så var det inga otäckingar i den bilen så det var ingen fara. För det mesta fanns det vänner som tog hand om en om det blev för mycket en kväll.

    Hoppas mina barn har lika bra vänner som jag hade !!

    Men de lär ha mig i hasarna, o gubben kan börja gå som ordningsvakt igen kanske ;)
    Hu vad jag skriver, men jag blev riktigt upprörd över din berättelse.

    Starkt av dig att berätta om detta, många kramar på dig !!

    SvaraRadera