torsdag, januari 21, 2010

Snart helg igen.

Torsdag och jag ska till doktorn idag. Hoppas på att jag ska få någon bra medicin för att orka vara uppe på dagarna.

Igår hade jag ett möte med rektorer och kökspersonal här i nacka. Jag berättade för dom varför vi är KRAV certifierade och dom beslutade sig för att också bli certiferade. Åh så spännande allt är.. Nu är vi 11 skolor som har renare mat till barnen. hoppas bara på bättre mat nu också. Vi är på väg åt rätt håll!

Jag har jobbat med bättre renare skolmat ganska länge nu och äntligen börjar det ge lite resultat. Alla blir lite mer medvetna och det är bra! vi ska inte stoppa i våra barn massa skit!

Nacka har vaknat! Äntligen!

1 kommentar:

  1. Det borde ju vara en självklarhet att skolbarnen ska få bra mat.

    Lycka till hos doktorn !

    SvaraRadera