fredag, januari 22, 2010

Ibland


Känns det som allt bara går emot mig. Känner att jag nu är på väg tillbaka till mig själv. På väg att släppa det jobbiga för att kunna återgå till att bli mig själv. Den spralliga glada vuxna smarta maria. På slutet har det förändrats men nu är jag på väg mot rätt håll igen. Men så kommer återigen motgångar och drar ner mig. Jag skulle behöva djupa människor runt mig nu. Som förstår hur jag menar. Det är svårt att förklara vad som händer. Nej hörni. Ikväll får det bli tidigt för smilla och sen vin musik och cig för mig och mange. Rött vin. Jazz, visor och rökigt. Mange kommer nog njuta och jag ännu mer.

2 kommentarer:

  1. låter som en perfekt. Fredagskväll! Ha så gött!kram. Monica

    SvaraRadera
  2. Jazz? Gillar ni det? Jag blir så låg när jag lyssnar på jazz och riktig negerblues. Ja man får skriva så för då vet folk att man menar riktig tung blues ;-)
    Tänkte åka till f.d jobb och köpa något gott och dricka i min ensamhet! Var så länge sen. Men jag har ju hela fb att umgås med =)
    Förra helgen tror jag var och varannan satt på fb och drack vin. Jag undrar om alla dom oxå satt ensam hemma?
    kram Vea

    SvaraRadera