onsdag, januari 20, 2010

Om jag hade livvakt



Idag när jag var och handlade lite mat var Mona Sahlin där samtidgt.
Jag kunde inte låta bli att titta lite på hennes vakt som gick 5 meter bakom hela tiden.

Mona såg så olycklig ut.. tog det hon skulle ha och gick, så var det hela butiken och vakten gick och log lite. Precis som att han log istället för henne.

Dom sa inte ett ord till varandra.. när hon betalde stod han 5 meter bakom och sen packade hon ihop sin påse och gick.

Alltså jag måste bara säga att om jag hade haft en vakt en alldeles egen livvakt så hade jag pratat med honom, jag hade gått några meter framför för det är väl det man måste om han ska hinna se alla som ska döda mig såklart.. men jag hade iaf dragit några skämt för honom och pratat med honom när vi var ute och handlade.

Jag skulle ha bjudit in honom på middag, låtit honom packa min påse då vi var och handlade.

Jag skulle haft ett litet förhållande med min livvakt. Det här såg så himla tråkigt ut.. han bara gick där liksom, bakom en olycklig Mona. Kanske hade hon bara haft en dålig dag eller är det alltid sådär tråkigt?

En annan gång när jag var på NK och handlade.. eller handlade kanske jag inte gjorde, det kanske jag inte hade råd med.. eller så handlade jag massor för att jag faktiskt har råd med det.. kom inte riktigt ihåg hur det var ;)
Den gången iaf så såg jag Viktoria och Daniel och deras livvakt. där kan jag ändå förstå att dom inte pratade med vakten eftersom det var Viktoria och Daniel, dom hade ju varann och kunde gå tillsammans. Men hur gör Viktoria då hon går ensam med snyggkillen? Jag tror iaf att hon pratar med honom. Vad tror du?

Nästa inlägg ska jag berätta om den jättepinsamma saken jag gjorde som jag fortfarande skäms för när jag tänker på..

Jag inbillar mig att om jag bara skriver det här så slutar jag skämmas..

1 kommentar:

  1. jag tror inte man får snacka med liv vakten, dom ska ju ha full kontroll om det skulle hända något. Kram

    SvaraRadera