söndag, januari 31, 2010

Söndagmorgon


Jag sitter och äter godis. Smilla också. Mange och andré sover. Idag ska vi göra budget och verksamhetsberättelse för föreningen. Börjar kl 13. Sen är jag ordförande i föreningen fram till årsstämman som är i slutet av februari. Jag vill verkligen inte men eftersom vår nuvarande ordförande flyttar så måste jag visst. Igår provade jag min nya jacka, oj så varm den är. Nu ska syrran köpa likadan så det syns att vi hör ihop. För visst är det väl därför åsa? Jag har lite lågt blodsocker nu. Alltså är mina tankar ute och svävar igen. Vågar inte skriva vad jag tänker för då drar nog monica på sig uniformen och kommer hit och hämtar mig. Kan inte ni berätta om era galna tankar ni har när ni är själva så ska jag berätta mina. Nu menar jag såna där som man absolut inte kan berätta för någon. Såna där konstiga tankar. Eller tänker ni aldrig så?

3 kommentarer:

  1. jag har inte sånna tankar , eller va menar du hahaha!


    Akta dig så inte gula bilen hämtar dig *ler*
    köpte du svart eller röd? jacka eller är det en annan jacka?

    SvaraRadera
  2. Tänker på så mycket, skulle bli en hel tegelstensroman om det skulle ned på pränt.

    SvaraRadera
  3. Godagens på söndag =) Vi gör inte ett skit utan jag väntar på att du ska ringa.. /V

    SvaraRadera